DigiOffice, alle documenten in één Systeem
DigiOffice is een managementsysteem voor alle documenten en gegevens die worden gemaakt en ontvangen. Documenten en gegevens krijgen kenmerken mee zoals naam, betrokken personen en bij welk project dit hoort. De documenten worden automatisch op de juiste plek opgeslagen. Aan de hand van functie wordt de toegang tot documenten en gegevens bepaald. DigiOffice zorgt er niet alleen voor de documenten juist worden opgeslagen, maar ook dat de juiste documenten naar de juiste collega’s of klanten gaat.
DigiOffice werkt vanuit je browser, het voordeel hiervan is dat er geen software geïnstalleerd hoeft te worden. Hierdoor is DigiOffice altijd en overal beschikbaar, zowel onderweg als op kantoor. DigiOffice optimaliseert uw ondersteunende processen waardoor deze sneller en met minder handelingen het zelfde resultaat kunnen bereiken. Uw operationele kosten worden teruggebracht tot alleen het noodzakelijke. Het Document Management Systeem (DMS) van DigiOffice beheert, digitaliseert, structureert en stroomlijnt alle documenten, bestanden en informatie.
DigiOffice maakt gebruik van verschillende losse modules, elke module heeft een eigen specifieke doeleinde. De verschillende modules van DigiOffice geven u grip op de volledigheid van informatie en de manier waarop deze wordt verwerkt.
Belangrijkste kenmerken
- Volledige controle over al uw documenten
- Eenduidige opslag van informatie en archivering
- Verhoogt de efficiëntie en productiviteit per werknemer
- Altijd en overal toegang tot de juiste documenten
- Veilig en effectief informatiebeheer
- Volledige CRM integratie
- De opstapt naar volledige digitalisering