Flexibele IT Support
Bij Sharp begrijpen we dat IT problemen zich op het slechtst mogelijke moment kunnen voordoen en dat de expertise die nodig is om ze op te lossen niet altijd direct beschikbaar is.
Onze IT support services zijn ontworpen om u en uw bedrijf de extra ondersteuning te bieden die u nodig heeft om minimale uitvaltijd en maximale efficiƫntie te garanderen.
Of u nu een IT helpdesk nodig heeft voor alledaagse problemen, in vakantieperiodes, bij onderbezetting of wanneer er eenmalig advies nodig is: Sharp IT helpt u hierbij.
Met onze Managed IT Services zijn al onze oplossingen afgestemd op de unieke behoeften van uw bedrijf. We leren uw pijnpunten kennen en bouwen een schaalbare oplossing die technologie eenvoudig maakt. We maken ons vertrouwd met uw systemen, zodat de IT support die u ontvangt snel en efficiƫnt is en u op de voorgrond houdt.
Voordelen van extra IT support
Er zijn veel IT support bedrijven om uit te kiezen. Wanneer u op zoek bent naar uitbestede IT services is het niet eenvoudig om te kiezen welke aanbieder bij u past. Daarom hebben wij de voordelen van samenwerken met Sharp IT voor u op een rij gezet:
Tijdwinst
Door uw IT uit te besteden geeft u uw teams en personeel de ruimte om zich te kunnen concentreren op hun kerntaken.
Helpdesk-failover
Bij hardware- of softwarestoringen maakt failover een back-up van de helpdesk zodat u 24/7 toegang hebt tot IT-support.
IT projectmanagement
Van concept en ontwerp tot oplevering en onderhoud, u kunt bij ons terecht voor het managen van kleine en grote IT-projecten.
Vakantie- en ziekte opvang
Hoe groot of klein uw organisatie ook is, als belangrijke teamleden voor langere tijd weg zijn, kan dit problemen veroorzaken. Flexibele IT Support helpt de last te verlichten.
Hoogwaardige technische probleemoplossing
We houden ons van begin tot eind aan de richtlijnen voor best practices en lossen problemen op voordat het uit de hand loopt, of u nu hardware- of softwareproblemen ondervindt.
Wat is inbegrepen in onze Flexibele IT support?
Onbeperkte helpdeskondersteuning
We nemen een deel van (of alle) van uw support gesprekken aan, zodat uw interne medewerkers zich kunnen concentreren op kritieke activiteiten.
Ondersteuning op locatie
We beheren uw fysieke infrastructuur en bieden waar nodig technische input en ondersteuning.
Aanvullend technisch advies
Hulp bij projecten van elke omvang, compleet met een toegewijde technische adviseur.
Een gedetailleerd plan
We leveren een volledige beoordeling van uw bestaande IT systemen om aan te geven waar u verbeteringen moet aanbrengen en de beveiliging moet verhogen.
Vaste maandelijkse kosten
Geen ingewikkelde prijsmodellen per gebruiker en server die maandelijks stijgen. Wij hanteren een prijs per persoon, per maand.
Vakantie en ziekte
24 uur per dag dekking door een toegewijd support team.
Schaalbaarheid
Verhoog of verlaag uw ondersteuningspakket om elke wijziging in vereisten te dekken.
Inzicht en innovatie
Wij leveren de allernieuwste technologische oplossingen om u te helpen met het bereiken van zakelijke doelstellingen.
Waarom samenwerken met Sharp IT?
Kennis en expertise
U krijgt de steun van een groot, goed opgeleid team van vriendelijke technische experts.
Bereik je doelen
We werken met u samen om uw bedrijf en doelen te begrijpen en ontwerpen een op maat gemaakt IT plan om u te helpen uw doelen te bereiken.
Advies en begeleiding
Vriendelijk advies over alles, van oplossingen voor werken op afstand tot veranderingen in de infrastructuur - er is niets dat we niet aankunnen.
Ontdek meer over onze IT Services
Kies uit onderstaande onderwerpen