Neem contact op met onze technische dienst voor informatie over zonne-energie
Om vragen van technische aard over te stellen:
- Zonnepanelen (ook voor vervangende modules)
- Batterij-oplossingen
- Energiemanagement
Stuur ons een bericht via het contactformulier.
Een klacht indienen
In het onwaarschijnlijke geval van een defect product gaat u als volgt te werk:
- Neem contact op met uw dealer of installateur.
- U, of bij voorkeur uw dealer/installateur, kunt het defecte product registreren in de Sharp eService - Registratie. U dient zich te registreren voor de eService voordat u een klacht kunt indienen. Om u te registreren, klikt u op de link Sharp eService Registratie. Selecteer klant als u de installateur of distributeur bent en selecteer klacht over zonne-energie als u de eindklant bent.
- U ontvangt inloggegevens op de eerstvolgende werkdag per e-mail. Gebruik deze inloggegevens om naar het eService-platform te gaan en informatie over uw claim in te voeren.
Downloads
U kunt alle downloadbare documenten voor Sharp-producten vinden via het zoekveld in de bovenste navigatiebalk. Ook garantie-/waarborgsvoorwaarden en installatiehandleidingen voor uit productie genomen panelen zijn te downloaden.
Flashgegevens downloaden
Als u een installateur of distributeur bent, dan kunt u flashgegevens en productfoto's downloaden. Neem contact op met uw verkoopcontactpersoon voor inloggegevens om toegang te verkrijgen tot de fotodatabank.